בילוי והנאה בקאנטרי הקרוב לביתך

בילוי והנאה בבריכת השחייה 

משפחות רבות מנתבות את שעות הפנאי להגעה לקאנטרי המקומי, כדי להקדיש שעות של בילוי והנאה בפעילות ספורטיבית הן עבור הילדים והן עבור ההורים.

אנו עושים כל שניתן כדי להעניק תנאים מצוינים למנויים ולכן דואגת למקלחות נוחות ופרקטיות שבהן נוח מאד למנויים להניח את הציוד שלהם כמו שמפו ללא מלחים מסכה לשיער ולפריטים נוספים הנחוצים במקלחת, עבור מי ששוחה בבריכת השחייה, במיוחד לאחר ההחלקה.

הגעה יום יומית לקאנטרי לצורך בילוי והנאה 

עבור מנויים רבים, ההגעה למרכז הספורט היא חלק מאורח החיים היום יומי שלהם. בהתאם ללוח הזמנים של כל אחד מהם, נבחרים הזמנים הנוחים ביותר לביצוע הספורט היומי.

יש לקוחות שמעדיפים להגיע מוקדם בבוקר, לשחות כמה בריכות, להרגיש רעננים מאד, להתקלח ולהמשיך משם ישירות למקום העבודה.

אחרים יעדיפו להגיע אחר הצהרים, לאחר שעות העבודה וליהנות מהאימונים בחדר הכושר על המכשירים השונים. הם מפעילים את השרירים באמצעות המתקנים האיכותיים, האביזרים ואמצעי הספורט החדשניים כמו משקולות, רצועות גומי TRX ושלל אפשרויות נוספות.

אחת האפשרויות של בילוי והנאה היא הגעה לקאנטרי עם הילדים. הם משתתפים בחוגי ספורט שונים כמו כדורסל, אימוני כושר בקבוצות, אומנויות לחימה ועוד. השילוב של הבילוי המשפחתי בו כולם מגיעים יחד לקאנטרי וכל אחד מהם מבצע את המשימות האישיות שלו בחוגים השונים ואחר כך נפגשים לפעילות משותפת בבריכת השחייה, או במיקומים אחרי במרכז הספורט, יוצרת גיבוש משפחתי נפלא.

מקום מפגש חברתי

עם הזמן, מנויים רבים מכירים זה את זה וכיף להם להיפגש ולשוחח על כל נושא שבעולם. מעבר לכך משפחות רבות שהן בקשרים חברתיים מחליטות לרכוש מנויים וכך כולם נפגשים בקאנטרי, נהנים מהבילויים המשותפים, הילדים משחקים ומשתוללים יחד כך שכולם מאושרים מהשילוב של בילוי והנאה של כל המשפחות.

בריכת השחייה בקאנטרי

הנהלת הקאנטרי מעניקה חשיבות רבה לנושא ההיגיינה וניקיונם של מי בריכת השחייה הן הפתוחה והן המקורה. אנשי האחזקה פועלים באופן מוקפד על פי ההנחיות של משרד הבריאות לגבי בריכות ציבוריות בנושא אקוטי זה. 

איכותם של המים נבדקת כמה פעמים ביום, מערכת הבקרה האוטומטית מזרימה את חומרי החיטוי ובלילה הדולפין מנקה את כל רבדי הבריכה, כך שהשחיינים ייהנו לאורך כל היום ממים מחוטאים ללא שאריות של לכלוך או חיידקים.

מגרשי ספורט 

לנוחותם של הילדים והבוגרים, אפשר ליהנות ממשחקי כדור במגרשים מטופחים הבנויים על פי התקן הישראלי. האפשרויות הן של משחקי כדורגל, כדורסל, קט רגל, טניס ועוד. במקומות רבים מבצעים תחרויות בין קבוצות וטורנירים, כדי לקבוע מיהי הקבוצה הטובה ביותר מבין הקבוצות בקאנטרי.

ג’ימבורי לילדים הקטנים 

הילדים הקטנים שעדיין אינם משתתפים בענפי הספורט השונים, מגיעים לשעות של נחת במתחמי הג’ימבורי שמכילים הרבה מאד מבוכים ומקומות לטיפוס על משטחי PVC בטיב מעולה, משחקי מחשב ושלל אפשרויות נוספות.