דיאטה ותזונה נכונה – על התהליך עם הדיאטה של אואנה

 

אנחנו לא נטעה אם נאמר ש- 99% מהאוכלוסייה פצחו בדיאטה אחת לפחות במהלך חייהם. עוד לא נגזים אם נאמר שלפחות מחצית מהם אינם הצליחו או התמידו בדיאטה הזו ואנחנו בכלל לא נגזים אם נגרוס, שמרבית האנשים רוצים לעשות דיאטה ומחפשים באופן אקטיבי אחר הדיאטה הטובה ביותר עבורם וזו שתצליח לגרום להם להשיל את אותם קילוגרמים ידועים לשמצה. יחד עם זאת ולצערם של רבים, מרבית הדיאטות לא עובדות והסיבות לכך טמונות או בדיאטה שאינה נכונה או בחוסר השמירה לאחר תקופת הדיאטה. לכאורה, הפתרון קל וזמין והוא פשוט לשמור אך אם הוא כזה קל, מדוע מרבית האנשים אינם מצליחים לעשות זאת?…
אחת מהדיאטות הקיימות בישראל ונחשבת למומלצת ביותר היא הדיאטה של אואנה. למי שאינו מכיר את הדיאטה הזו ניתן לקרוא ביקורות על הדיאטה של אואנה ולקבל המלצות מפני אנשי הצוות, המורכב אך ורק מאנשים אשר עבור את הדיאטה באופן אישי וזהו רק אחד מהיתרונות של הדיאטה עצמה כי בסופו של דבר אין חכם כבעל ניסיון. בנוסף ליתרון הזה, מדובר בדיאטה בעלת ליווי אישי ומפתחת השיטה אשר שמה לה למטרה להיות עבור הלקוחות שלה, הן תוך כדי הדיאטה והן לאחריה.

אז מהי דיאטה בעצם?

דיאטה היא תקופה בזמן בה פועלים בצורה מסוימת על מנת להגיע למטרה שהיא ירידה במשקל. לכל אחד ואחת יש משקל יעד שונה ולכל אחד ואחת יש את הדיאטה שמתאימה לו יותר. יש דיאטות שהן מותאמות לכל סוגי האוכלוסייה ויש כאלו אשר מתאימות לפלח מסוים. חלק מהדיאטות יתמקדו בצריכה של מאכלים ספציפיים, אחרים יתמקדו בפעילות ספורטיבית בשילוב תזונה ויש כאלו שיהיו עתירות במזונות שונים.

מתי בדרך כלל פוצחים בדיאטה?

ישנן נקודות בזמן בהן כולם נזכרים שהם רוצים לעשות דיאטה, חלק מאותן נקודות בזמן היא קרבתו של הקיץ, תקופת החגים ועוד. על מנת לצלוח דיאטה כמו שצריך ובמיוחד לשמור על המשקל לאחר הדיאטה, יש לבצע מספר פעולות כאשר שתי המרכזיות מבין אלו הן פעילות ספורטיבית ותזונה בריאה. רבים מאל שעושים דיאטה, שוכחים לשמור על המשקל לאחר סיומה של הדיאטה וכך יוצא שהם עולים חזרה למשקל בו התחילו ולעיתים מוסיפים עוד כמה קילוגרמים. לכן, ההמלצה הטובה ביותר וגם הטיפ הטוב ביותר אותו נוכל לתת הוא לא להפסיק לשמור על תזונה בריאה ונכונה ולשלב פעילות ספורטיבית – גם ובעיקר – לאחר הדיאטה.
לסיכום, אחת מהדיאטות המומלצות ביותר היא הדיאטה של אואנה העוזרת לכם לרדת במשקל ולהגיע למשקל היעד שלכם ללא הכרח בשימוש בפעילות ספורטיבית אך מומלץ מאוד ויש לבצע פעילות ספורטיבית בשילוב שמירה על תזונה בריאה לאחר הדיאטה וזאת על מנת לשמור ולשמר את משקל היעד ולסגל אורח חיים בריא ונכון יותר.

לרשימת חוגים מפורטת לחצו >>