היתרונות באימון רצועות

זהו טקסט חלופי

מהו אימון רצועות TRX, על מה הוא מבוסס ומהם היתרונות שלו?

אימון רצועות TRX  זוהי שיטת אימון פופולרית שמקורה בצבא האמריקאי, אך עם השנים הפכה לאחד הטרנדים המובילים בתחום האימון הגופני וחיטוב הגוף, וכיום ניתן לראות אותן כמעט אצל כל מאמן כושר וגם מתאמנים רבים מחזיקים אותם בביתם. בשיטה זו משתמשים ברצועות מיוחדות שאורכן הוא 2.5 מטר ומשקלן אינו עובר את הקילו, והיא מבוססת על משקל הגוף של המתאמן וכוח המשיכה. מטרת השיטה היא לפתח כוח סיבולת, חיזוק שרירי הליבה, גמישות, יציבות ואיזון.

מהם היתרונות של השיטה?

אם בעבר הדרך להשגת עור מתוח ומראה אסתטי של פנים הזרועות היה כרוך בפנייה לכירורג פלסטי, הרי שאחד היתרונות המרכזיים של אימון רצועות TRX, זו היכולת לשפר את מראה הזרועות ולשמור על מידת המתיחות של העור בעיקר בחלק הפנימי של הידיים. ההשלכה היא חסכון הצורך בפנייה לטיפולים אסתטיים או קביעת תור למנתח פלסטי.

היתרון השני הוא שמדובר באימון שאינו מוגבל למקום מסוים כמו חדר כושר, אלא ניתן לבצע אותו היכן שרוצים, גם בבית וגם בחוץ. יתרון מספר שלוש  הוא שהשיטה ניתנת להתאמה אישית לכל מתאמן ומתאמן מבחינת דרגת קושי, בהתאם לכושר הפיזי. האימון עצמו הוא הדרגתי ומאפשר לעבור מדרגת קושי אחת לשנייה על פי הקצב האישי של כל מתאמן.

כמו כן יש לשיטת אימון הרצועות יתרונות נוספים. השימוש ברצועות יכול להתבצע כתרגיל בפני עצמו או להתווסף לאביזרי אימון נוספים. המשמעות היא שיש מגוון רחב של תרגילים שניתן לבצע באמצעות רצועות אלו וכך ניתן להשיג תוצאות שונות עם אותו מכשיר אימון ולעבוד על אזורים שונים בגוף, כדי לחזק ולחטב אותו.

אילו עוד יתרונות קיימים בשיטת אימון רצועות?

מכיוון שמדובר ברצועות ולא במכשיר גדול ומסורבל, אפשר לקחת את הזרועות לכל מקום וכך לבצע את התרגילים גם בעבודה, בחוף הים או אפילו כשנוסעים לנופש, כדי לשמור על שגרת האימונים. בנוסף, האימון ברצועות מתאים לכולם ללא הגבלת גיל או מגדר.

יתרון נוסף הוא שהאימון עצמו קצר וממוקד, ולכן מאפשר להשיג תוצאות מרשימות בזמן מהיר יחסית לשיטות אימון אחרות.

היתרונות הרבים של שיטת אימון רצועות TRX, הופכים אותה לאחת השיטות הפופולריות והמוצלחות ביותר, ומלבד שיפור כושר הגוף, הן גם מסייעות לחטב את פנים הזרועות ולשמור על עור מתוח וצעיר.

לפרטים נוספים אודות האימון ניתן להיכנס למגוון הקורסים, בו גם תוכלו להירשם לאחד משבעה מועדוני הקאנטרי קלאב שלנו.

לרשימת חוגים מפורטת לחצו >>