חינוך גופני רעננה

חינוך גופני

כדי לעודד התפתחות בריאה של גופם של פעוטות וילדים, חשוב להנחיל ערכים של עשיית פעילות גופנית כחלק משגרת החיים. במועדון רעננה של רשת הקאנטרי תוכלו למצוא מגוון שיעורי פעילות גופנית המותאמים במיוחד לילדים ולפעוטות, ליצירת מודעות למשמעות החינוך הגופנית, לשיפור ההתפתחות התקינה שלהם ולשמירה על בריאותם.

חוגי חינוך גופני

במועדון רעננה של רשת הכושר תוכלו למצוא מגוון שיעורי חינוך גופני המתאימים לילדים ולפעוטות. לדוגמה ישנו שיעור התעמלות לגיל הרך המתאים לילדים בגילאים 3-5. שיעור זה מסייע לילדים לפתח בצורה מהנה את התנועתיות שלהם, תוך שיפור של שיווי המשקל ורכישת הרגל בריא לחיים של שילוב פעילות פיזית, על בסיס קבוע.

בגילאים 4-6 יכולים הילדים להצטרף לחוג טאקוונדו, אמנות לחימה קוריאנית שהפכה לספורט אולימפי. ישנם גם שיעורי טאקוונדו גם לגילאים מאוחרים יותר. עוד סוג של אמנות לחימה אותה יכולים הילדים ללמוד בקאנטרי היא קפוארה. זו אמנות לחימה ברזילאית, המשלבת גם תנועות ריקוד ואקרובטיקה לצלילי מוזיקה מסורתית.

ישנם גם שלל שיעורי מחול לטווחי גילאים שונים כמו מחול יצירתי, היפ הופ וטכניקת מחול. הודות לבריכה הנפלאה שישנה בקאנטרי אנו מציעים גם שיעורי שחייה אמנותית, ענף ספורט אולימפי ייחודי. ספורט זה משלב ריקוד, אקרובטיקה, תנועה למידת עבודה בצוות ומוזיקה נהדרת.

שיעורים נוספים שיקנו לילדים הרגלי תנועה וספורט הם התעמלות קרקע, יוגה לילדים, קט רגל, חינוך גופני ואפילו חדר כושר לילדים בגילאים 12-14.

מתקנים נוספים ושיעורים למבוגרים

גם ההורים, סבתא וסבא יכולים ליהנות משלל שיעורי כושר נפלאים כמו זומבה, ספינינג, עיצוב, פילאטיס, התעמלות במים ועוד. בנוסף בקאנטרי ישנם גם שיעורי שחייה למגוון גילאים.

בקאנטרי ישנם מתקנים רבים לשעות הפנאי באמצעותם תוכלו ליהנות מחוויה משפחתית מופלאה. בריכת פעוטות, בריכת מגלשות לילדים ובריכה מקורה המחוממת בכל ימות השנה. יש גם ג’קוזי, סאונה יבשה, סאונה רטובה, ג’ימבורי לפעוטות, מגרשי טניס, מגרשי כדורסל, ביתן טניס שולחן, מתקני משחקים לילדים ועוד.

אצלנו במועדון רעננה של רשת הקאנטרי תמצאו את כל מה שאתם צריכים, כדי להעביר את הזמן בנעימים וגם לשפר את הבריאות שלכם.

*יש להתעדכן מול הסניפים לקבלת מידע נוסף אודות זמינות החוגים, המתקנים והפעילויות. ט.ל.ח.

הצטרפו לקאנטרי בעיר הקרובה אליכם ותקבלו יותר מבכל מקום אחר.
למידע נוסף צרו קשר ונחזור בהקדם

 

מאמרים בנושא: