חוג טניס שולחן

טניס שולחן

כאשר אנו בוחרים לשלב ענף ספורט באורח החיים שלנו, חשוב שנבחר בענף מאתגר ופעלתני המשלב הנאה מרובה. ספורט תחרותי בונה ומעצים אותנו, ממלא אותנו במוטיבציה להמשיך ולהתאמן, לא לוותר גם ברגעים הקשים, לחתור להצלחה ולשיפור היכולות ולהאמין בעצמנו ובמסוגלות שלנו. כאלו הם ענפי הספורט השולחניים, הדורשים דיוק, זריזות ונחישות.

מהו טניס שולחן?

טניס שולחן, הידוע גם בשם “פינג- פונג”, הוא ענף ספורט אתגרי, המשוחק על גבי שולחן מותאם שבאמצעו רשת. חוקי המשחק דומים מאוד לטניס “רגיל”. הוא משוחק בזוגות או רביעיות (כאשר כל זוג הוא כ”קבוצה” כנגד הזוג השני), עם מחבטי עץ המכוסים גומי וכדור קטן, חלול וקל משקל. מטרת המשחק היא לצבור פסילות בקרב היריב, המזכות את הקבוצה בנקודות. לאחר ההגשה הראשונה של הכדור, שפוגעת ראשית בחצי הקרוב יותר של השולחן, ולאחר מכן בחציו השני, אסור לכל צד לפגוע בצד השולחן המקורב לו, שכן זו נחשבת פסילה, אלא לחבוט בכדור אל עבר הצד המרוחק יותר. במהלך המשחק, יש לחבוט בכדור כך שהיריב לא יצליח להחזירו ו”לתפוס” אותו בחבטה, ובכך להכשיל אותו ולצבור נקודות.

במקור, טניס השולחן הומצא באנגליה, למטרות הנאה ושעשוע אחרי ארוחת הערב. השתמשו בציוד מאולתר, כגון שולחן אוכל, ערמות ספרים בתור רשת, קופסאות טבק בתור מחבטים ופקק שמפניה בתור כדור. בהמשך, התפתח המשחק לכדי ספורט מקצועי של ממש, ונהיה פופולארי בתחרויות, אליפויות- ובהמשך, גם באולימפיאדה.

מדוע כדאי לשחק טניס שולחן?

טניס שולחן הוא משחק הדורש זריזות ועוצמה. במהלך האימונים, הכושר הגופני של השחקן משתפר משמעותית, וכן הקואורדינציה והמהירות. חוג טניס שולחן הוא המקום הנכון לצמוח ולהתפתח בתחום, תוך לימוד העבודה ביחיד או כקבוצה, פיתוח הביטחון העצמי כשחקן בעל יכולות, הגברת הנחישות ולימוד נכון של חוקי ודקויות המשחק.
חוגי טניס שולחן פתוחים לכל הגילאים, לפי קבוצות גיל ורמות. הן ילדים והן מבוגרים מתאמנים ומתקדמים בענף, אשר מקבל אליו בברכה גם שחקנים המעוניינים להשתתף בתחרויות ואליפויות, וגם שחקנים הרואים בספורט תחביב ומשחקים אותו לשם הנאה וחוויה טובה משותפת עם חבריהם לחוג.

*יש להתעדכן מול הסניפים לקבלת מידע נוסף אודות זמינות החוגים. ט.ל.ח.
הצטרפו לקאנטרי בעיר הקרובה אליכם ותקבלו יותר מבכל מקום אחר.

למידע נוסף צרו קשר ונחזור בהקדם

לרשימת חוגים מפורטת לחצו >>

מאמרים בנושא: