חדר כושר רעננה

חדר כושר רעננה

אם אתם רוצים לשפר את בריאותכם, להתחזק ולהתחטב, תוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות בחדר הכושר של רשת הקאנטרי, מועדון רעננה. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויית כושר אקסקלוסיבית, שתיצור עבורכם את הסביבה המושלמת להשגת מטרות האימונים שלכם.

 

 

אם אתם מחפשים חדרי כושר ברעננה, חדר הכושר של מועדון רשת הקאנטרי ברעננה, יספק לכם את כל מה שאתם צריכים עבור האימון המושלם. מדובר בחדר כושר חדשני ומרווח במיוחד, בתוכו מכשור מגוון ומתקדם עליו מסכים אישיים לכל מתאמן.

 

 

אם תרצו ליצור שגרת אימון מותאמת אישית, תוכלו להירשם לליווי ויעוץ של מאמן אישי מוסמך. המאמנים של החדר כושר ברעננה של רשת הקאנטרי, יבנו עבורכם אימון המורכב מתרגילים שונים, בהתאם למטרותיכם ורמת הכושר הנוכחית שלכם. כמובן שתפקיד המאמנים הוא גם לשמור על כך שאתם מבצעים את האימון בצורה בטוחה ובריאה.

מבחר חוגים וגישה למתקנים

במועדון רעננה של רשת הקאנטרי ישנו חדר כושר עם בריכה בה תוכלו להשתמש גם למטרות כושר וגם למטרות פנאי. ישנן מספר בריכות, כולל בריכות מחוממות ובריכה חצי אולימפית. כך ניתן לבוא לאימון בחדר הכושר ואחר כך להישאר ולבלות בקאנטרי עם כל שאר בני המשפחה. כמו כן במקום מוצעים גם שיעורי שחייה ברמות שונות ועבור טווח גילאים רחב. 

בנוסף תוכלו גם להירשם לשלל חוגים כמו ספינינג, עיצוב, פלדנקרייז, יוגה, פילאטיס ועוד. ישנם גם חוגים לילדים כמו קט-רגל, יוגה לילדים ואפילו טאקוואנדו. כך שבזמן שילדיכם נהנים בחוג שלהם, אתם יכולים בינתיים לעשות אימון בחדר הכושר. 

בנוסף תוכלו ליהנות גם משירותים משלימים רבים, כמו סאונות, טיפולי ספא, ליווי של תזונאית ואפילו ישנה קפיטריה עשירה במקום בה תוכלו ליהנות מארוחה בריאה לאחר האימון.

ברשת הקאנטרי, עבור חדר הכושר, תו ירוק חייב להיות מוצג לפני הכניסה למקום. גם המאמנים מחזיקים תו ירוק לחדרי הכושר כדי לשמור על בריאותם ורווחתם של כל המתאמנים והשוהים במתחם. מי שאינו מחוסן או מחלים יידרש להציג בכניסה למקום בדיקת קורונה שלילית. אנו במועדון רעננה של רשת הקאנטרי דואגים לכלל המנויים שלנו, כדי שכל שהייה במקום תהיה מהנה במיוחד. 

*יש להתעדכן מול הסניפים לקבלת מידע נוסף אודות זמינות החוגים, המתקנים והפעילויות. ט.ל.ח.

הצטרפו לקאנטרי בעיר הקרובה אליכם ותקבלו יותר מבכל מקום אחר.
למידע נוסף צרו קשר ונחזור  בהקדם

 

מאמרים בנושא: