קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

אם לא שמעתם את המילה “פילאטיס” מחבר, בן משפחה או כל מכר אחר בחודש האחרון כנראה שאתם חיים על כוכב אחר. אימון פילאטיס הוא אימון שהולך והופך לפופולארי יותר ויותר, ולמרות שהשיטה פותחה כבר לפני כמאה שנה היא רק הולכת והופכת למוכרת עוד ועוד. הפילאטיס היא שיטה אשר מפעילה את כל הגוף ביחד שלא כמו בשיטות אימון אחרות בהן עובדים על כל שריר בנפרד, והיא מחזקת את השרירים, מייצבת את הגוף ומגמישה אותו.

שיטת הפילאטיס משלבת בין המודעות לתנועה וההרמוניה של הנפש ובין שיטות אימון מערביות, והיא כוללת מעל ל-500 תנועות מדוייקות אשר מתמקדות בשרירי הליבה של הגוף. היום, השיטה כבר מתקדמת עוד יותר וניתן לבצע אימוני פילאטיס מכשירים, אימונים שנינתן להתאים למתאמנים שונים.

מקצוע מעניין ומאתגר

אם אתם מחפשים מקצוע מעניין ומאתגר ואתם מעוניינים לסייע לאנשים במצבים פיזיים שונים ולשפר את מצבם, קורס מדריכי פילאטיס וספציפית קורס פילאטיס מכשירים הוא בשבילכם. נכון, עדיף להיות בעל רקע בתחום ולהיות אחד או אחת שמתאמנים בשיטה כבר כמה שנים, אך זה לא מחייב. רגע לפני שנדבר על היתרונות של קורס מדריכי פילאטיס מכשירים נבין מהם היתרונות של פילאטיס מכשירים, ולמה הם הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר.

למה בכלל פילאטיס מכשירים?

אם אתם כבר מתאמנים או שתיכף מתחילים להתאמן בשיטה ואם אתם רוצים לקחת את העניין עוד צעד אחד קדימה ולעשות קורס מדריכי פילאטיס מכשירים כדאי שתבינו למה בכלל להתאמן עם מכשירים ומהם היתרונות אימון פילאטיס באמצעות מכשירים הוא אימון שניתן להתאים את ההתנגדות שלו לכל מתאמן ומתאמן והמכשירים פועלים על ידי התנגדות של קפיצים. עבודה על מכשירים היא עבודה פרטנית, עבודה עם כל מתאמן ומתאמן באופן אישי שלא כמו אימון קבוצתי מה שאומר שאתם בתור המדריכים לעתיד תוכלו למקסם את התוצאות של המתאמנים שלכם.

בנוסף, עם מכשירי הפילאטיס כל אחד יכול להתאמן, בכל גיל ובמצבים פיזיים משתנים. יש מכשירים שמותאמים לילדים ומכשירים שמתאימים למבוגרים, מכשירים שמתאימים לאנשים בריאים ולכאלו שפחות. עוד יתרון שיש לפילאטיס מכשירים הוא התוצאה שמתקבלת. מי שמחפש את המראה השרירי והמנופח לא יקבל אותו עם פילאטיס מכיוון שהעבודה על המכשירים היא בטווחי תנועה משתנים מה שמאריך את השרירים והתוצאה – גוף ארוך יותר וחטוב יותר.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים – להעביר את הלפיד הלאה…

אם אתם רוצים לרכוש מקצוע מבוקש, מקצוע בו תוכלו לעסוק כשכירים במרכזי ספורט וכושר או כעצמאיים עם הדרכות פרטיות, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים הוא בשבילכם. הקורס משלב תרגילים למתחילים כמו גם תרגילים למתקדמים, והוא ילמד אתכם איך לאמן בצורה נכונה כזו שלא רק תהיה יעילה אלא לא פחות חשוב מכך, לא תגרום נזק. עם קורס כזה תוכלו לסייע לאחרים ולשנות את חייהם מהקצה אל הקצה.

לרשימת חוגים מפורטת לחצו >>