לוח אירועים

הפעלה חוייתית לילדים – עץ הבלונים

באולם הרב תכליתי. עץ הבלונים על בל-בלונים, נסיכות, דוכס מרושע ומה עוד…? סיפורה של נסיכה אחת, אלפי בלונים ודוכס מרושע, שאת כל הבלונים ציווה לפוצץ, ולבסוף נתלה על העץ… בפעילות זו נכיר נסיכה נחמדה, שיותר מכל אוהבת היא לשחק בבלונים. … קרא עוד

23/07/2019
18:00
הוסף ליומן 23/07/2019 18:00 הפעלה חוייתית לילדים – עץ הבלונים באולם הרב תכליתי. עץ הבלונים על בל-בלונים, נסיכות, דוכס מרושע ומה עוד...? סיפורה של נסיכה אחת, אלפי בלונים ודוכס מרושע, שאת כל הבלונים ציווה לפוצץ, ולבסוף נתלה על העץ... בפעילות זו נכיר נסיכה נחמדה, שיותר מכל אוהבת היא לשחק בבלונים. יום בהיר אחד, נאלץ אביה לצאת לתחרות אבירים בממלכה הסמוכה, ומשאירה תחת השגחתו של דוכס הממלכה. אלא מה, המלך לא ידע, כי הדוכס רשע מרושע, וחותר תחתיו להיות המלך החדש של הממלכה: ברגע שהמלך יצא את ממלכתו, ציווה הדוכס להחרים את כל הבלונים שבממלכה, וכך הנסיכה לא תוכל להשתמש בשפת הסתרים של הבלונים, שלה ושל אביה ולאותת לו אודות הקורה אותה. מה יהיה? כיצד ליאורה תחלץ מהצרה?  אל דאגה, סוף טוב הכל טוב, בזכות רעיונותיהם של הילדים ובלון אחד ועץ מיוחד נצליח יחד עם הנסיכה בכל זאת לאותת לאביה, שימהר ויבוא להגנתה. .................................................................................................................................. פעילות ססגונית, צבעונית ומפתיעה, המבוססת על ספרה של פיבי גילמן, עץ הבלונים. הפעילות משלבת ניפוח בלונים צבעוניים והפרחת בועות סבון, יחד עם תחפושות ואביזרים מרהיבים. ..................................................................................................................................   * משך פעילות: 45 דק'גילאי: 6-3   שדרות בן גוריון 45, ראשל"צ MM/DD/YYYY

באולם הרב תכליתי.

עץ הבלונים

על בל-בלונים, נסיכות,
דוכס מרושע ומה עוד…?

סיפורה של נסיכה אחת, אלפי בלונים ודוכס מרושע, שאת כל הבלונים ציווה לפוצץ,
ולבסוף נתלה על העץ…

בפעילות זו נכיר נסיכה נחמדה, שיותר מכל אוהבת היא לשחק בבלונים.
יום בהיר אחד, נאלץ אביה לצאת לתחרות אבירים בממלכה הסמוכה, ומשאירה תחת השגחתו של דוכס הממלכה.

אלא מה, המלך לא ידע, כי הדוכס רשע מרושע, וחותר תחתיו להיות המלך החדש של הממלכה: ברגע שהמלך יצא את ממלכתו, ציווה הדוכס להחרים את כל הבלונים שבממלכה, וכך הנסיכה לא תוכל להשתמש בשפת הסתרים של הבלונים, שלה ושל אביה ולאותת לו אודות הקורה אותה.

מה יהיה? כיצד ליאורה תחלץ מהצרה? 
אל דאגה, סוף טוב הכל טוב, בזכות רעיונותיהם של הילדים ובלון אחד ועץ מיוחד נצליח יחד עם הנסיכה בכל זאת לאותת לאביה, שימהר ויבוא להגנתה.

....

פעילות ססגונית, צבעונית ומפתיעה, המבוססת על ספרה של פיבי גילמן, עץ הבלונים. הפעילות משלבת ניפוח בלונים צבעוניים והפרחת בועות סבון, יחד עם תחפושות ואביזרים מרהיבים.

....

 

משך פעילות: 45 דק’
גילאי: 6-3