חוגים

סינון תוצאות

  • ריקוד הורים וילדים

  • עיצוב וחיטוב

  • SPINBIKE

    שיטה לאימון אירובי, סיבולת לב-ריאה ושריפת שומנים. רכיבה אינטנסיבית על אופני סטודיו לקצב מוסיקה סוחפת בליווי מדריך רכיבה מקצועי.

  • הוקי גלגיליות shekel symbol

    פעילות מהנה לשיפור הכושר הגופני,זריזות,קוארדינציה,שיווי משקל ומרכיבי כושר חיונים נוספים.מעלה ומשפר את הבטחון העצמי.

  • טניס שולחן

    פעילות מהנה לשיפור הכושר הגופני,זריזות,קוארדינציה,שיווי משקל,מרכיבי כושר חיוניים נוספים והעלאת הבטחון האישי.

  • יצירה בוגרת

    יצירה לילדים מגיל 8-12 ,בחוג הילדים התנסו בחומרים כגון:עץ,גבס,פלסטיקה,בצק סוכר ועוד.הילדים יעבדו בטכניקות שונות ומגוונות ביצירה אומנותית.

  • קפוארה

    אומנות לחימה ברזילאית משולבת עם ריקוד ומוסיקה ברזילאית.תורמת להתפתחות,משפרת קוארדינציה,גמישות,זריזות,סבולת,בעיות קשב וריכוז והגנה עצמית.

  • ג’ימבורי

    הפעלות לילדים מגיל שנתיים:ציור,משחקייה ,ג’ימבורי ועוד…

  • קאלנטיקס

    שיעור שביסודו לקוח מאלמנטים של עולם המחול עובד על גמישות,שרירי ליבה,יציבה ועוזר למניעת בעיות גב.

  • אימון תחנות

    אימון בקבוצות עובד על כל שרירי הגוף. הרעיון המרכזי באימון זה לחלק את המתאמנים בעמדות עבודה ולהחליף בינהם לאחר זמן קצוב.זהו אימון,אנרגטי ,קצבי עם קצב גבוה.

  • אימון על מדרגה

    אימון בעזרת מדרגה,האימון משלב תנועות רגליים ופלג גוף עליון ולעיתים תנועות ריקוד על מדרגה.

  • ג’אמפולינה shekel symbol

    אנרגטי, מקפיץ את האדרנלין והכושר, ועכשיו בקאנטרי קרית אתא,

    אז הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם – הג’אמפולינה!

    החוג בתשלום

  • מיני קלאס בטן

    מיני קלאס בטן מתקיים בחדר הכושר כל יום 3 פעמים ביום בהנחיית מדריך חדר כושר בין השעות:

    09:00-09:15

    18:00-18:15

    21:00-21:15

  • קבוצת הרזיה

    קבוצת הרזייה בניהולה ופיקוחה של ליאת יגר.קבוצת הרזייה משלבת בתוכה:הרצאות,שקילה ומעקב,תפריטי תזונה ופעילות גופנית.

  • אימון על כיסאות

    מתאים לכולם ומומלץ לאנשים עם מוגבלות שקשה להם לשכב על מזרן.

    האימון בישיבה ומתקיים עם עזרים שונים לחיזוק, חיטוב והגמשה.

  • אימון קטינים

    אימון בחדר הכושר לילדים בגיל 12-14.האימון בפיקוח מדריכי חדר הכושר.הקטינים ילמדו את יסודות האימון בחדר הכושר תוך כדי הדגמות ופיקוח צמוד של מדריכי חד”כ.

  • אימון פונקציונאלי

    אימון לחיזוק שריר הגוף. האימון כולל תרגילים עם משקל הגוף ושימוש באביזרים קטלבלס, אימון רצועות, מדרגה, כדורי כח ועוד.

  • קבוצת ריצה

    אימון מקצועי בקבוצה קטנה. האימון שם דגש על שיפור היכולת האירובית וחיזוק טכניקות ריצה נכונה.
    אפשרות להשתתפות במרוצים יחד כקבוצה.