להתחבר ליופי: איך אורח חיים בריא משפר את המראה שלכם?

בתוך השגרה היומיומית המלחיצה, בין כל המשימות, לפעמים קשה לנו להקפיד על אורח חיים בריא, ולמצוא זמן לאימון גופני. אבל הבחירה באורח חיים בריא יכולה לא רק לתרום להרגשה הטובה שלנו, אלא גם לשפר את הנראות החיצונית שלנו. כן, זה לא סוד, שהתמדה בפעילות גופנית יכולה לעשות פלאים לגזרה שלנו, ואפילו לשדרג את מראה השיער ועור הפנים. אז איך זה בעצם עובד? בואו נבדוק.

 

האם ספורט משפר את מראה העור והשיער?

התשובה היא- כן. פעילות גופנית סדירה משפרת את זרימת הדם. כשהדם זורם בצורה יעילה בגוף, גם העור מקבל את ההזנה שנחוצה לו. כשאנחנו עוסקים בפעילות גופנית, בין אם זה דרך התעמלות, שחיה, יוגה או כל ספורט אחר שגורם לנו להזיע, הנקבוביות בעור נפתחות וכך העור יכול למעשה לבצע את אחד התפקידים החשובים שלו, ולשחרר מהגוף, באמצעות הזעה, רעלים או חומרים שאינם נחוצים לו.
גם השיער שלנו נהנה מפירות הפעילות הגופנית, היות שהזרמת הדם בגוף מועילה גם לזקיקי השיער, ובכך מתאפשרת צמיחת שיער טובה יותר. במקביל, ספורט הוא גם דרך מצויינת להפחית לחץ ומתח, הגורמים לנשירת שיער. כלומר, כשאנחנו עוסקים בספורט, אנחנו נהנים גם ממראה שיער מלא, שופע ובריא יותר.

כמובן שלצד הפעילות הגופנית, חשוב גם להשתמש בחומרי שיער איכותיים, כדי לשמור על שיער בריא ויפה.

האם ספורט תורם לחיטוב הגוף?

בהחלט. אימונים גופניים מסוגים שונים, כמו פילאטיס או ספינינג, עוזרים לבנייה וחיזוק של שרירים בגוף, וכתוצאה מכך הופכים אותנו ליציבים ומעוצבים יותר. אנשים רבים שהכניסו את הפעילות הגופנית לשגרת החיים שלהם, חווים את ההשפעה המיטיבה שלה על עיצוב וחיטוב של שרירים בגוף, ובעקבות כך הם מעידים על שיפור בביטחון העצמי ועלייה בתחושת הערך העצמי.

 

האם ספורט משפר את רמות האנרגיה?

בוודאי. פעילות גופנית מעלה את רמות האנרגיה בגוף, וגורמת לנו להרגיש נמרצים ומלאי חיים. החיוניות הזאת יכולה להתבטא גם בכל ההתנהלות היומיומית שלנו, והיא גם תורמת למראה צעיר יותר. כשאנחנו עוסקים בפעילות ספורטיבית, בין אם זה אימון אירובי, אימוני כוח, טניס, התעמלות קרקע או כל סוג אחר של ספורט מבין מגוון האפשרויות, הגוף ייראה חיוני ובריא, וגם מראה העור והשיער ישתנה לטובה בין אם תשתמשו בתכשירים/מוצרי שיער או לחילופין במוצרים טבעיים..

* * * *  *

אלה הן רק חלק מהדרכים שבהן פעילות גופנית ואורח חיים בריא יכולים לשפר את המראה שלנו. כדאי גם לזכור, שספורט אמנם מועיל מאוד לבריאות ולנראות של השרירים, העור והשיער שלנו, אך לא פחות חשוב מכך- הוא תורם בצורה ניכרת גם לבריאות הפיזית, לשינה ולרווחה הנפשית שלנו.
במידה שהצלחנו לשכנע אתכם כמה חשוב להכניס פעילות גופנית לסדר היום, זה הזמן לגשת למכון או לקאנטרי הקרוב אליכם, ולבחור לכם את הפעילות שמתאימה לכם, שתוכלו להנות ממנה ומהתוצאות שלה בחייכם.