חוגים

סינון תוצאות

  • צ’י קונג

    צ’י קונג (או צ’י גונג) היא אמנות גוף הוליסטית המבוססת על תרגילים פסיכופיזיים, המשלבת יציבה, תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם בריאות, רוחניות, איכות חיים וכן מיומנות לחימה. אומנות גוף זו מסווגת במערב כחלק מהרפואה האלטרנטיבית, והיא פותחה במאה השנייה לספירה על ידיחווא טו, רופאו של הקיסר הסיני באותה תקופה.

    משמעות המילה צ’י היא “אנרגיית החיים הזורמת בגוף”. משמעות המילה קונג היא עבודה, טיפוח או כישרון. צירוף המילים צ’י קונג משמעו תרגילי אנרגיה, שמטרתם הזרמת אנרגיית החיים הפנימית של הגוף, איזונה והמרצתה. אפשר שהמילה “קונג” תפורש גם כשליטה; משמע “שליטה באנרגיה הנעה בגופנו”.

     

  • רצועות TRX

    אימון רצועות TRX במתקן יעודי בקבוצות של עד 8 משתתפים באימון.
    מותנה ברישום מראש בדלפק הקבלה של חדר הכושר

  • מעגלים

    מפגש שבועי באווירה נעימה המיועד לאוכלוסיית הגימלאים.

    במפגשים דנים בענייני דיומא ובפרשת השבוע בהיבטים היום יומיים

  • כושר עם Fit Ball

  • ילדים והורים מבשלים

    סדנת בישול חווייתית וייחודית לילדים הצעירים יותר בגילאים 3 עד 5 בליווי ההורים
    הסדנא נמשכת 45 דקות

  • ספינינג

    ההשתתפות באימוני הספינינג לפי חוק הספורט היא מגיל 18 ומעלה, אלא אם נקבע אימון לקטינים בנוכחות צוות אימון מתאים

  • התעמלות לגיל הרך

    התעמלות ייעודית ותנועה ספורטיבית לילדים הצעירים יותר

  • תגבור לכיתה א’

    תגבור פרונטלי בקבוצה קטנה בהדרכת מורה מוסמכת לתלמידי כיתה א’.
    ההשתתפות לתלמידי כיתה א’ בלבד,
    נדרש רישום מראש במשרד הקאנטרי

  • בריאות הגוף

  • טכניקת מחול

    חוג ריקוד לתלמידי בית הספר היסודי ללימוד יסודות המחול והבלט.

  • התעמלות למניעת בריחת סידן

    אימון בריאותי ממוקד למניעת בריחת סידן וחיזוק העצם (אוסטיאופורוזיס). פעילות מתונה המתמקדת בתרגילי כוח ולחץ מתון על עצמות הגוף במטרה לחזק את העצם.

  • חדר כושר לילדים

    אימון קבוצתי מאורגן ומותאם לצרכים של מתבגרים. מקנה יסודות אימון בחדר כושר עם דגש על ביצוע נכון של התרגילים, שיפור הכושר הגופני, עיצוב הגוף ובטיחות באימון. הנערים מלווים בשני מאמנים בכירים לאורך כל האימון.

  • כדורגל ברזילאי

    לימוד חוקי המשחק, תוך כדי תרגילי קואורדינציה בסגנון ברזילאי. החוג מקנה חינוך משמעת וערכים דרך הספורט ותורם רבות להעלאת הביטחון העצמי של הילד וכישוריו החברתיים.

  • כדור יד

    לימוד יסודות משחק הכדוריד. החוג משפר את הכושר הגופני של הילד, מפתח טכניקות זריקה ושליטה בכדור. החוג בהדרכת גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד, אשר הוביל את הקבוצה ל-7 אליפויות ב-8 שנים.

  • בטן וירכיים

    עיצוב וחיטוב הגוף עם דגש על חיזוק שרירי האגן הבטן והירכיים.

  • מחזורי בחדר הכושר

    אימון מחזורי שמשלב עבודת חיטוב וחיזוק של השרירים החשובים בגוף, יחד עם אימון אירובי להשגת תוצאות של שיפור הכושר הגופני במינימום זמן.

  • CoreFitness

    שיעור עיצוב משולב ומאתגר העובד ושם דגש על שרירי הליבה בשימוש שוטף באביזרים מגוונים.

  • Drums Alive

    טכניקת אימון המשלבת בין הריקוד האירובי לתנועת הקצב של תיפוף והקשה על פיטבול. השיטה משפרת את רמת הכושר הגופני, יכולת הריכוז, הזיכרון והקואורדינציה. הפעילות גם מסייעת להפחתת מתח ושיפור מצב הרוח.