איך להבטיח שתישארו בכושר גם מחוץ לאולם הספורט?

שמירה על כושר היא משימה לא פשוטה. אתם לא יכולים להיות במכון, באולם הספורט או בקאנטרי בכל שעה ביום, ורמת הכושר הגופני שלכם מושפעת גם משגרת החיים הקבועה שלכם. עם זאת, יש כמה דרכים שבהם אתם יכולים להבטיח לעצמכם גוף בריא יותר גם כשאתם לא נמצאים לצד מתקנים מאתגרים. רוצים להכיר אותן? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך ולקרוא.

הכושר מושפע גם מהרגעים הקטנים

אנחנו לרוב לא חושבים על כך, אבל גם הדקות והרגעים הקטנים של החיים משפיעים בצורה מהותית על הכושר שלנו. אם אתם רוצים לשמור על הכושר שלכם בכל יום מחדש, אנחנו ממליצים לכם לחשוב מחדש על כל המשימות הקטנות שמקיפות אתכם בחיי היומיום. למשל, כשאתם הולכים לסופר – נסו להחנות את הרכב כמה שיותר רחוק. הצעדים הנוספים וסחיבת המוצרים עד הרכב יוכלו לסייע לכם לשמר את בריאות והשגי הגוף גם מבלי שתהיו בחדר הכושר.
העניקו לעצמכם את האפשרות להתאמן בבית

כמובן שאין תחליף לאימון עצים בקאנטרי הקרוב למקום מגוריכם, אך כמובן שלא יזיק לצייד את הבית שלכם בלא מעט גאדג׳טים וכלים מיוחדים שיסייעו לכם לתחזק את רמת הכושר שהגעתם אליה. תוכלו לרכוש לעצמכם מתח מקבילים לבית או אפילו הליכון מתקפל שיעזרו לכם לבצע פעילות גופנית, גם אם היא קצרה, בכל יום. רק עבודה יציבה וממושכת תסייע לכם להגיע לרמת הכושר הרצויה שלכם ולשמור עליה לאורך זמן.

לזוז יחד עם המשפחה

דרך מעולה לשמור על הכושר היא לצאת למגוון רחב של פעילויות הדורשות תנועה יחד עם בני המשפחה שלכם. לא משנה אם מדובר ביציאה לערב ריקודים עם בן או בת הזוג, טיול משפחתי יחד עם הילדים או אפילו ביקור במתחם החלקה על הקרח או מתחם טרמפולינות – יש מגוון רחב של פעילויות שתוכלו לעשות שגם יעזרו לכם לשמור על כושר וגם יסייעו לכם להשיג זמן איכות אמיתי עם האנשים שאתם הכי אוהבים.

הקפידו על תזונה נכונה

כל המומחים כבר יודעים שהתזונה והמזון שאנחנו אוכלים משפיעים בצורה מהותית על הבריאות ועל הכושר הגופני שלנו. לכן, במידה והנושא קרוב לליבכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע להרגלים התזונתיים הנכונים עבורכם. כך, תוכלו להיות בטוחים שגם האוכל שאתם אוכלים עוזר לכם לשמור על הכושר שעבדתם כל כך קשה על מנת להשיגו.

הימנעו מישיבה ממושכתב

עידן של היום, רבים מאיתנו מבצעים את עבודתם בישיבה. כבר הרבה נכתב על הנזקים שבישיבה ממושכת, והיא עלולה לפגוע גם ברמת הכושר הגופני שלכם. בגלל זה, אם הדבר חשוב לכם, נסו להימנע מישיבה במשך שעות ארוכות. שימו לעצמכם שעון מעורר לכל עשרים דקות, קומו מהכיסא והקדישו דקה או שתיים להליכה, גם אם היא נעשית בתוך חלל סגור.

 

מאמרים נוספים: